אתריות

לחש תהפוכה מדרג 7

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: עצמי
רכיבים: ק, ת
משך: עד 8 שעות

אתה פוסע לתוך אזורי הגבול של המישור האתרי, האזור בו הוא חופף למישור בו אתה נמצא. אתה נשאר באזור הגבול האתרי עד תום הלחש או עד שאתה משתמש בפעולה כדי לסיים אותו. בזמן זה, אתה יכול לנוע בכל כיוון. אם אתה נע למעלה או למטה, כל מטר תנועה עולה לך מטר נוסף. אתה יכול לראות ולשמוע את המישור ממנו הגעת, אבל הכל נראה לך אפור, ואתה לא יכול לראות למרחק העולה על 18 מ׳.

כל עוד אתה במישור האתרי, אתה יכול להשפיע ולהיות מושפע רק על ידי יצורים אחרים במישור זה. יצורים שלא נמצאים במישור האתרי לא מסוגלים לחוש בך ולא יכולים לתקשר איתך, אלא בעזרת יכולות מיוחדות או קסם המאפשרים להם לעשות זאת.

אתה מתעלם מכל חפץ או השפעה שלא נמצאים במישור האתרי, כך שאתה יכול לנוע דרך חפצים שאתה רואה במישור ממנו הגעת. 

כאשר הלחש מסתיים, אתה חוזר מיד למישור שהגעת ממנו, לנקודה בה אתה נמצא באותו הרגע. אם אתה נמצא בחלל התפוס על ידי חפץ או יצור כלשהו כאשר אתה חוזר, אתה נדחק לחלל הקרוב ביותר שאינו תפוס והינו גדול מספיק להכיל אותך, ואתה סופג נקודת נזק כוח קסום לכל 15 ס״מ שהוזזת.

ללחש זה אין כל השפעה אם אתה מטיל אותו בזמן שאתה במישור האתרי או במישור שאינו גובל במישור האתרי, כמו למשל אחד המישורים החיצוניים.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 8 ומעלה, אתה יכול לבחור שלוש מטרות נוספות המסכימות לכך (כולל את עצמך) לכל דרג לחש מעבר ל-7. היצורים צריכים להיות בטווח 3 מ׳ ממך כאשר אתה מטיל את הלחש.