אנטיפטיה/סימפטיה

לחש הקסמה מדרג 8

זמן הטלה: 1 שעה
טווח: 18 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (גוש אלום טבול בחומץ לגרסת האנטיפטיה או טיפת דבש לגרסת הסימפטיה)
משך: 10 ימים

הלחש מושך או דוחה יצורים לבחירתך. אתה בוחר חפץ עד גודל עצום, יצור או אזור עד לגודל של קוביה באורך 60 מ׳ בטווח. לאחר מכן אתה מציין סוג של יצור תבוני, למשל דרקונים אדומים, גובלינים או ערפדים. המטרה נעטפת בהילה שמושכת או דוחה יצורים אלה עד תום הלחש. בחר אנטיפטיה או סימפטיה להשפעת ההילה.

אנטיפטיה. ההקסמה גורמת ליצורים מהסוג שציינת לחוש דחף חזק לעזוב את האזור ולהתרחק מהמטרה. כאשר יצור כזה רואה את המטרה או מתקרב לכדי 18 מ׳ ממנה, היצור חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה או להפוך מבוהל. היצור נשאר מבוהל כל עוד הוא רואה את המטרה או נמצא בטווח 18 מ׳ ממנה. כל עוד היצור מבוהל, הוא חייב לנצל את התנועה שלו כדי לנוע לנקודה הבטוחה הקרובה ביותר ממנה לא יוכל לראות את המטרה. אם היצור נע למרחק גדול מ-18 מ׳ ואינו יכול לראות את המטרה, הוא מפסיק להיות מבוהל, אבל היצור הופך מבוהל אם הוא רואה שוב את המטרה או מתקרב לכדי 18 מ׳ ממנה.

סימפטיה. ההקסמה גורמת ליצורים מהסוג המצוין לחוש דחף חזק להתקרב למטרה, כל עוד הם בטווח 18 מ׳ ממנה או מסוגלים לראות אותה. כאשר יצור כזה רואה את המטרה או מתקרב לכדי 18 מ׳ ממנה, היצור חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה או שהוא חייב להשתמש בתנועה בכל אחד מתורותיו כדי להיכנס לאזור או להגיע למרחק הישג מהמטרה. לאחר שהיצור הגיע למטרה, הוא לא יכול לנוע הרחק מהמטרה מרצונו החופשי.

אם המטרה גורמת נזק או פוגעת ביצור המושפע על ידי הלחש, היצור יכול לבצע זריקת הצלה לחוכמה כדי לסיים את ההשפעה, כמצוין בהמשך.

סיום ההשפעה. אם יצור המושפע מהלחש מסיים את תורו מחוץ לטווח 18 מ׳ מהמטרה או כך שאינו מסוגל לראות אותה, היצור מבצע זריקת הצלה לחוכמה. אם הוא מצליח בהצלה, היצור לא מושפע על ידי המטרה והוא מודע לכך שהרגשת הדחייה או המשיכה היו קסומות. בנוסף, יצור המושפע על ידי הלחש יכול לבצע זריקת הצלה לחוכמה נוספת כל 24 שעות עד תום הלחש.

יצור שמצליח בהצלה הופך חסין אליה למשך 1 דקה, לאחריה הוא יכול להיות מוקסם שוב.