אות משמר

לחש מגננה מדרג 3

זמן הטלה: 1 שעה
טווח: מגע
רכיבים: ק, ת, ח (קטורת ואבקת יהלום בשווי לפחות 200 מ״ז, אשר נצרכים על ידי הלחש)
משך: עד שמופג או מופעל

כאשר אתה מטיל לחש זה, אתה משאיר אות המזיק ליצורים אחרים, חקוק על גבי משטח (למשל שולחן, רצפה או קיר) או בתוך חפץ הניתן לסגירה (למשל ספר, מגילה או תיבת אוצר). אם בחרת במשטח, האות יכול לכסות משטח בקוטר 3 מ׳ לכל היותר. אם בחרת בחפץ, החפץ חייב להישאר במקומו; אם החפץ מוזז למרחק של יותר מ-3 מ׳ מהמקום בו הטלת את הלחש, האות נשבר והלחש מסתיים ללא הפעלתו.

האות כמעט בלתי נראה ודורש הצלחה בבדיקת תבונה (חקירה) למול ד״ק הצלה מלחשים שלך כדי למצוא אותו.

אתה מחליט מה מפעיל את האות כאשר אתה מטיל את הלחש. עבור אותות החקוקים על גבי משטח, ההפעלות הנפוצות ביותר כוללות מגע או עמידה על האות, הזזת חפץ המכסה את האות, התקרבות למרחק מסוים מהאות או שימוש בחפץ עליו חקוק האות. עבור אותות החקוקים בתוך חפץ, ההפעלות הנפוצות כוללות פתיחת החפץ, התקרבות למרחק מסוים מהחפץ או הבחנה או קריאה של האות. ברגע שהאות מופעל, הלחש מסתיים.

אתה יכול לעדן את הפעלת האות כך שהלחש מופעל רק תחת תנאים מסוימים או בהתאם למאפיינים פיזיים (למשל גובה או משקל), סוג יצור (למשל, האות יכול להיות מופעל רק על ידי שיקוצים או דרו) או נטייה. אתה יכול גם לקבוע תנאים ליצורים שלא מפעילים את האות, למשל אלה שאומרים סיסמא מסוימת.

כאשר אתה יוצר את האות, בחר אות מתפוצץ או אות לחש.

אות מתפוצץ. כאשר הוא מופעל, האות מתפרץ באנרגיה קסומה בכדור ברדיוס 6 מ׳ שמרכזו האות. הכדור מתפשט מעבר לפינות. כל יצור באזור צריך לבצע זריקת הצלה לזריזות. יצור סופג 5ק8 נזק אש, ברק, חומצה, קור או רעם (לבחירתך בזמן יצירת האות) אם נכשל בהצלה, או חצי נזק אם הצליח.

אות לחש. אתה יכול לאכסן לחש מוכן מדרג 3 ומטה באות על ידי הטלתו כחלק מיצירת האות. מטרת הלחש חייבת להיות יצור אחד או אזור. ללחש המאוכסן אין השפעה מידית כאשר הוא מוטל כך. כאשר האות מופעל, הלחש המאוכסן מוטל. אם ללחש יש מטרה, הוא מופעל על היצור שהפעיל את האות. אם הלחש משפיע על אזור, מרכז האזור הוא היצור הזה. אם הלחש מזמן יצור עוין או יוצר חפץ מזיק או מלכודת, הם מופיעים קרוב ככל הניתן לפורץ ותוקפים אותו. אם הלחש דורש ריכוז, הוא מתמשך עד לתום המשך המלא שלו.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 4 ומעלה, הנזק של אות מתפוצץ גדל ב-1ק8 לכל דרג יחידת לחש מעבר ל-3. אם יצרת אות לחש, אתה יכול לאכסן בו כל לחש מדרג השווה לדרג יחידת הלחש בה השתמשת עבור הטלת אות משמר.